Çocuklara Özel E-Ticaret Dönemi

Çocuklar için özel düşünerek tasarlanmış bir e-ticaret dönemi başlıyor.  (2021)

Ebeveynler tarafından bir kart limiti belirlenerek, çocukların bu limitle e-ticaret yapabilmesine imkan sağlayan yeni bir yeniliğe imza atan Camp firması, bu girişiminin ardından bir çok tartışmaları da beraberinde getirdi. 

New York merkezli oyuncak perakendecisi Camp NYC Inc., web sitesine 3 yaşından küçük çocukların hediye alışverişi yapmalarına ve minimum yetişkin gözetimi ile ödeme yapmalarına olanak tanıyan bir e-ticaret özelliği ekledi.

Ebeveynler, Camp’in web sitesinde bir bütçe belirleyebilirken hem alıcıları hemde nakliye, ödeme bilgileri gibi checkout işlemlerini önceden belirleyerek, çocukların sadece ürün seçmesine olanak sağlanabiliyor. Çocuklar alışverişi ise tek seferlik bir kod ve bağlantı göndererek gerçekleştiriyor.

Buradaki fikir, çocukların bir yetişkinden daha fazla onay almadan yine belirli güvenlik sınırlar içerisinde arkadaşları, aile üyeleri veya kendileri için bir şeyler satın alabilmeleri. Platform, çocuklara alışveriş deneyimi boyunca rehberlik ediyor ve hediye alan kişinin ne tür oyuncaklardan hoşlandığı gibi sorular sorarak gösterilen ürünleri filtreleyebiliyor.

Uzun bir zaman önce basında yer alan bu girişimi, firma sahipleri bugün sık kullanıldığını belirtsede, güzel bir girişim projesi olan bu uygulama bir yandan çocukların e-ticaret kullanımı ile bilgisayar, telefon ve tablet gibi cihazlar ile daha sık buluşması ve bağımlılığı arttırması gibi sorunları beraberinde getirdiği dile getiriliyor. Bu konu, pedagoglar tarafından tartışmaya açılacak gibi görünüyor.

Kaynakça:https://toybook.com/camp-present-shop-launch/embed/#?secret=BNr2jmGNXR

Önerilen yazılar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir